søndag 17. oktober 2010

En fantastisk deilig søndag.
Vi holder på å bygge hytte til gutta boys. Se nederste bilde så er de samme gutta godt i gang. Godt med en snekker i familien, når ting skal bygges. Tror det kommer til å bli kjempe fint. Mor i huset skal nok ikke på banen før det blir tid for maling og pute stæsjing. Jeg har isteden fått raket en mengde løv, tror vi har hagen med mest løv i hele landet her?



Lerkegrenen er på plass i vinduet, pynten nå er to små lykter. Skal om en stund pyntes med lyslenke og det skal igjenn bli så deilig og julete i nr 34. Jeg elsker JULEN, selv om dette er den travleste tiden for oss i butikk. Men alt er alikevel så fint og levende og jeg nyter hver en liten stund. Huset blir pyntet i slutten av november og det er ikke lenge til ... Gleder meg.Mine skjønne små på 2 og 5 snart 3 og 6 i full gang.... I det jeg ønsker alle en deilig og avslappende søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar